Blue10 scan & herken

ESC - IT empowering business - Blue10 scan partner

QUOTE: 

'Dankzij Scan & Herken worden de administratieve, verwerkende handelingen steeds eenvoudiger en kunnen wij ons steeds meer toeleggen op de advisering van klanten. Als bedrijf optimaliseer je het interne proces.' Michiel Schokker - Assistent-accountant - U Accountants & Adviseurs.


ESC - blue10 scan en herken - partner

 

Wat levert Scan & Herken op voor een accountants- en administratiekantoor?
- Meer inzicht in de administratie van de klanten Betere werkverspreiding.
- Minder piekperiodes in de maanden van de Btw-aangifte.
- Een actuele boekhouding; een real-time financieel advies voor de klanten

Wat levert Scan & Herken op voor een KMO?
- Meer inzicht in de status van facturen: ontvangen? goedgekeurd? betaald? geblokkeerd?
- Geen verloren geraalte facturen meer
- Eenvoudig terugvinden van facturen in het digitaal archief
- Goedkeurders hoeven geen gebruiker te zijn in het ERP / boekhoudpakket

HET PROCES:

STAP 1: SCANNEN
Alle boekingsdocumenten, zoals facturen, bonnetjes en declaraties, komen in één systeem samen. Iedere klant krijgt een eigen e-mailadres waar de boekingsdocumenten naar gescand worden. Het is mogelijk dat klanten zelf scannen. Je kunt natuurlijk ook op het accountants- / administratiekantoor voor de klant scannen. De boekingsdocumenten worden direct ingelezen in Scan & Herken, waarbij automatisch de relevante gegevens worden herkend. Bij het herkende boekingsdocument is direct een boekingsvoorstel beschikbaar.

STAP 2: BOEKEN
Met behulp van een automatisch gegenereerd boekingsvoorstel, boek je de ontvangen documenten direct in de financiële administratie van de klant. Boekingstemplates helpen je om facturen en bonnetjes nog sneller, nauwkeuriger en efficiënter te verwerken. Coderingen die vaker worden gebruikt, kun je op deze manier eenvoudig hergebruiken en standaard toepassen In één overzicht wordt de status per administratie weergegeven, kun je een administratie openen en deze direct bijwerken.

STAP 3: CONTROLEREN
Door gebruik te maken van een workflow is het mogelijk om een factuur door één of meer medewerkers digitaal te laten controleren. Hierbij kan een factuur van opmerkingen worden voorzien, geaccordeerd worden en kunnen bijlagen worden toegevoegd bij de gescande factuur. Facturen waar een inkooporder tegenover staat, worden automatisch aan elkaar gekoppeld. Als factuur en inkooporder overeenkomen, wordt de factuur automatisch geboekt in je financiële administratie.

STAP 4: ZOEKEN

Vanzelfsprekend zijn alle facturen altijd en overal beschikbaar in het digitale archief. Door het toepassen van enkele filters vind je direct de factuur waar je naar op zoek bent.

Blue10 scan & Herken 

is naadloos geïntegreerd met Exact Globe, Exact Online en Microsoft Dynamics NAV.

 

Contacteer ESC

Contacteer ons voor een aanbod op uw maat.

Nieuwsbrief

Ons team van +75 experts deelt zijn kennis. Benieuwd naar de laatste evoluties?
Ontvang je ook graag telkens een uitnodiging voor de informatieve ontbijtsessies? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief!