Bedrijven als Vanden Broele en Niko vertellen hoe ze innoveren met Dynamics 365 & Business Central. Deze cases worden aangevuld met keynotes van Microsoft en demo’s van Copilot AI, Dynamics 365 ERP en CRM. Dado Van Peteghem daagt je vervolgens uit om na te denken over de impact van AI op de 3P’s – people, proces & platforms.
Maak je klaar voor het tijdperk van AI-gestuurde bedrijven!
Geef de toekomst van je bedrijf vorm en ontdek hoe je je teams, processen en gegevens in je organisatie verbindt. Door data, mensen en processen samen te brengen in intelligente ERP- en CRM-bedrijfstoepassingen die verrijkt zijn met AI & Copilots creëer je uitzonderlijke klantervaringen en krachtige operationele processen.
Tijdens dit C-level event delen bedrijven hun ervaringen met Dynamics 365 en Business Central terwijl experts van Microsoft, Net IT en ESC de nieuwste features live demonstreren.
Doelgroep van dit event
Deze sessies zijn een match als jij CEO, CIO, COO of IT-manager bent van een middelgroot of groot bedrijf en graag handvaten aangereikt krijgt om je eigen IT, AI en bedrijfsapplicatie-strategie verder uit te zetten.
Sprekers ⏱️
Microsoft’s visie op AI en Microsoft Copilot
Hoe helpt Microsoft bedrijven transformeren naar AI-gestuurde ondernemingen? Wat is de huidige “State of AI” in België en Europa? Wat is de impact van AI en Copilot nu al op de business en op welke manier gebruiken de early adopters deze nieuwe technologie?
Impact van AI op People, Proces en Platform
Het omarmen van AI gaat niet alleen over investeren in technologie. Het gaat om de 3P’s: de impact ervan op people, processen en platformen. Hoe maak je mensen klaar voor het ‘Man-Machine Collaboration’-tijdperk? Als we het goed doen, kunnen we AI inzetten om een betere toekomst voor onszelf, onze bedrijven en onze wereld te creëren.
Dynamics 365 Customer Service business case
Niko is bekend van hun schakelaars en stopcontacten, maar evengoed van hun oplossingen op het gebied van huisautomatisering. Dynamics 365 helpt hen te bouwen aan waardevolle klantrelaties. Ze maken gebruik van de Knowledge base, gebruiken omnichannel communicatie, …. Alles om klanten snel en correct verder te helpen.
Value added distribution & service business case
Vanden Broele helpt lokale overheden en non-profits in te spelen op maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Dynamics 365 CE én Business Central vormen de spil die deze kennisplatformen, boeken, digitale tools en andere kennisinnovaties van idee tot tot rendabel commercieel product brengen.
Dynamics 365 Customer Engagement demo
Tijdens deze live demo zie je hoe Sales, Marketing, Customer service en Field Service samen komen in Microsoft Dynamics 365. We nemen je mee in een customer journey die start bij real-time marketing, naadloos overloopt in een succesvol salesproces om vervolgens te landen in betrouwbare fieldservice en 5-sterren customer service.
Dynamics 365 Business Central demo
Tijdens deze live demonstratie tonen we waarom Business Central werd verkozen tot het beste ERP-systeem van 2023 door Forbes en waarom meer dan 30.000 bedrijven er op vertrouwen om hun financiën, verkoop, productie en distributie-processen mee te automatiseren.
Microsoft 365 Copilot AI
Sta verbluft van de mogelijkheden wanneer je Microsoft’s Copilot AI enerzijds toevoegt aan de gekende (en minder gekende) Office applicaties en anderzijds op een veilige manier toegang geeft tot jouw gestructureerde én ongestructureerde bedrijfsdata. Leer hoe krachtige prompts je tijd besparen en nieuwe mogelijkheden bieden.
Dynamics 365 Copilot demo
Ervaar aan de lijve hoe een digitale assistent in Dynamics 365 ERP en CRM je medewerkers bevrijdt van repetitieve taken. Zo krijgt sales samenvattingen van de warmste prospects, marketing laat customer journeys voorbereiden en content schrijven, de klantendienst krijgt context-sensitive hulp bij klantenvragen, finance krijgt betere voorspelbaarheid en ga zo maar door.
AI voor e-commerce
Ook je webshop, e-commerce of e-business portal is gediend met een uitbreiding in AI. Zo worden je klanten, partners of andere webgebruikers op een intelligente manier geholpen. Als je duizenden artikelen verkoopt dan is het een titanenwerk om deze te gaan taggen of verbanden te leggen in functie van kruisverkoop of het maken van bundels. We tonen en verduidelijken hoe AI hierin ondertussen een belangrijke rol speelt.