Breng al je communicatiekanalen samen! Videobellen, chatten en samenwerken met collega's in Teams dat kan ondertussen het kleinste kind. Maar wist je dat je ook je 'vaste telefonie' via Microsoft Teams kan doen?
In 15 minuten demonstreren we je in een echte telefonie opstelling hoe je vaste telefoontjes opneemt, doorschakelt, in wacht zet. De beller een keuzemenu kan geven als hij je algemeen nummer belt. Hoe je de pc, smartphone en vaste toestellen combineert of hoe gebruikers zelf kiezen wat er rinkelt en hoe je gemiste oproepen beluistert. Overschakelen naar Teams telefonie is heel eenvoudig voor zowel gebruikers als hun klanten, huidige telefoonnummers blijven behouden zoals ze nu binnen en buiten jouw organisatie gekend zijn.
Verder lichten we toe hoe je zonder onbereikbaar te zijn de overstap maakt van oude telefonie naar moderne Microsoft Teams VOIP-telefonie (voice-over IP)
Meer weten over bellen met Microsoft Teams?
Enkele blogposts en e-books!
- Bellen met teams, intern en extern zonder PBX
- Keuzemoment: traditionele telefonie of Teams-telefonie?
- Direct routing & VOIP + Microsoft Teams
- E-book | Hybride werken: terug naar kantoor post corona?
Wist je…
- Dat je zo die onhandige telefooncentrale bij het oud ijzer kan zetten?
- Dat je medewerkers hun vaste lijn via de Teams smartphone app in hun broekzak hebben?
- Dat je alles kan instellen wat je huidige centrale kan, maar dan zonder een technieker van je telco? Gewoon zelf.