• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Over ESC
  • Kenniscentrum
  • Opleidingen
  • Sectoren
  • Events
  • Jobs
  • Support
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Business applications
  • Modern workplace
  • E-business & webshops
  • Strategy & advies
    • Digital Strategy Sprint
    • Modern Workplace Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Audit
Contacteer ons

Freedelity, de klantenkaart bij uitstek voor drankleveranciers

DrinkMaster, ons ERP-pakket voor drankleveranciers, biedt je veel voordelen. Het systeem verbetert je bedrijfsprocessen en optimaliseert je administratie, voorraad, facturatie-software, shop en zo veel meer.

Bovendien integreert het systeem nu ook met Freedelity. En daar kan je veel voordeel uit slaan.

Wat doet Freedelity voor drankenleveranciers? 

Freedelity is een systeem dat je toelaat trouwe klanten te belonen en tegelijkertijd je marketingproces te optimaliseren. Het bedrijf heeft ondertussen meer dan 5 miljoen unieke klanten en wordt gebruikt door ketens als Prik & Tik, MediaMarkt en Pizza Hut.

De Freedelity CRM bestaat uit 4 delen:

1) Getrouwheidsprogramma

Freedelity vervangt de ouderwetse klantenkaart en gebruikt gewoon je elektronische identiteitskaart. Per bezoek spaart je klant punten die hij kan inruilen voor een korting of een geschenk. Ook bij andere winkels, want Freedelity laat de klant toe om opgespaarde punten bij een andere deelnemende winkel op te gebruiken. Zo vergroot je je potentiële klantengroep, want er zullen nieuwe mensen over de vloer komen.

2) Gebruikersdatabase

De gegevens op de elektronische identiteitskaart zijn het vertrekpunt voor je gebruikersdatabase. Die laten je toe een grondige en foutloze database op te stellen.

Die database kan je naadloos integreren met DrinkMaster, de sectorspecifieke ERP-oplossing voor drankleveranciers. Zo heb je niet alleen toegang tot je gebruikersdatabase en klantengegevens vanuit je ERP-systeem, maar kan je ook de gegevens beginnen analyseren.

3) Klantenanalyse

Eens de gegevens in je systeem zitten, kan je analyseren. Freedelity beschikt over een honderdtal tools om je klantendata te analyseren en heldere rapporten te maken.

Dat geeft je een duidelijk beeld van je klanten.

4) Marketing

Eens je je gebruikers kent kan je gericht reclame maken, op een manier waar je klanten echt iets aan hebben. Zo kan je communicatiecampagnes opstellen die zich naar precieze doelgroepen richten, over verschillende media heen. En nuttige informatie leveren aan je klanten.

Met andere woorden, DrinkMaster en Freedelity vormen een goede combinatie. Efficiënt, gemakkelijk en goed voor je bedrijf.

Blijf op de hoogte

Klik de volgknop en je krijgt voortaan regelmatig ons nieuws in je tijdlijn.

Volg ons op LinkedIn

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • E-business
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Consultancy
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • Het geheim achter e-commerce succes: Het belang van MVP
  • Het belang van kwalitatieve data in e-commerce
  • ESC Groep herschikt directieteam
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy