ESC is reeds meer dan 20 jaar actief als IT partner voor de KMO. Gedurende deze periode, is support steeds een belangrijke, zo niet de belangrijkste factor gebleken voor onze klanten. Aangezien ESC oplossingen levert aan zowel éénmansbedrijven als aan multinationals met meer dan 100 gebruikers, kan de vereiste en verwachte service sterk verschillen van klant tot klant.
Onze support desk medewerkers helpen onze klanten bij het gebruik van onze oplossingen en geven support op allerlei IT-gerelateerde vragen. De ESC support desk hecht veel belang aan snelle responstijden en goede service. Klant of geen klant, wij helpen u verder.
ESC Pay-per-Call
De klant kan zich tijdens de werkuren beroepen op de ESC helpdesk voor het melden van problemen en het inwinnen van snel advies.
ESC Empowering Services
- Software Support overeenkomst
- Managed Services
- Monitoring & Continuity Services
- SQL Monitoring & Maintenance
De ESC Empowering services overeenkomst voorziet in volgende diensten: De klant kan zich 24/24 en 7/7 beroepen op de helpdesk voor het melden van problemen en het inwinnen van snel advies. .Deze formules zijn geschikt voor klanten die – naast de garantie over de continuïteit van hun ICT-oplossingen – ook te allen tijde een aanspreekpunt willen hebben ingeval van operationele problemen waarbij de oorzaak van het gestelde probleem wordt onderzocht binnen de support overeenkomst.
Er zijn vier niveaus binnen onze support overeenkomsten: Bronze, Silver, Gold en Gold+. Alle hebben specifieke SLA tijden en garanties.
Sommige bedrijven en/of gebruikers hebben immers behoefte aan een hoger service level (SLA) en een meer intensieve relatie met onze supportafdeling. Voor deze klanten heeft ESC verschillende modellen support overeenkomsten, perfect afgestemd op de service verwachtingen.