Met het Exclusive Service Level Agreement (SLA) bieden we het meest uitgebreide pakket voor ondersteuning en beheer van je bedrijfskritische applicaties. Deze SLA zorgt voor volledige ontzorging van je services voor Business Central SAAS (ERP), Customer Engagement (CRM), E-Business Solutions (E-Commerce) en Modern Workplace.
Hulp nodig bij je keuze?
Vul de Service Level Assistant in en ontvang advies van onze experten.
Inbegrepen in Exclusive
Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste inbegrepen servicecomponenten per oplossing voor het serviceniveau Exclusive.
Service voor je ERP-systeem
✅ Snelste responstijd voor change aanvragen
❌ Bespreken en analyseren van changes
✅ Persoonlijke update release notes
✅ Inspiratiesessies nieuwe features
✅ Checks maatwerkcompatibiliteit
✅ Feature management standaardomgeving
❌ Feature management op maatwerk
✅ Monitoring Job queue
✅ Monitoring database capacity
✅ Licentiebeheer
Service voor je Modern Workplace
✅ Nieuwe clientinstallatie
✅ On-site onderhoud
✅ Firewall check-up
✅ Network & Wireless check-up
✅ Disaster Recovery-test
✅ Licentieverlengingen
✅ Licentiebeheer voor gebruikers
✅ Backupopvolging
✅ Beschikbare vrije schijfruimte
✅ Signalering van downtime-events
Service voor je CRM-systeem
✅ Oplossen errors maatwerk
❌ Change request
✅ Persoonlijke update release notes
✅ Inspiratiesessie voor drie personen
✅ Compabiliteitsanalyse in functie van upgrades
Service voor je e-commerce oplossingen
❌ Change request
✅ Error monitoring
✅ Application errors
✅ Performance advice
✅ UX advice
✅ Library & framework update
✅ Managed services
Vergelijk de drie service levels
Bekijk de verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketten in één brochure.

Nood aan basisondersteuning?
Bekijk het Essential pakket voor basisondersteuning of Extensive voor meer proactieve ondersteuning of neem contact met ons op voor meer informatie.
Essential ⭐
Essential biedt gegarandeerde responstijden, functionele support en root cause analyses voor P1-incidenten, zodat je storingen sneller en efficiënter oplost.
Extensive ⭐⭐
Exclusive biedt proactief incidentbeheer, directe toegang tot experts en een persoonlijke SLA-manager. Dit zorgt voor meer stabiliteit en strategische ITondersteuning.
Niet zeker welk serviceniveau het beste past bij jouw bedrijf?
Gebruik de Service Level Assistant en laat ons je helpen je gepaste supportniveau te vinden!
Stel ons je vraag
Toch niet gevonden wat je zocht? Ons team staat voor je klaar!
We staan steeds voor je klaar om je te helpen de beste aanpak te bespreken en te helpen bij de keuze van de juiste support.

Helena Rouan
Customer Success Specialist
Helena.Rouan@esc.be
📞 +3292742827