Met het Extensive Service Level Agreement (SLA) bieden we een uitgebreid pakket van ondersteuning en beheer voor je bedrijfskritische applicaties. Deze SLA bevat essentiële services voor Business Central SAAS (ERP), Customer Engagement (CRM), E-Business Solutions (E-Commerce) en Modern Workplace.
Hulp nodig bij je keuze?
Vul de Service Level Assistant in en ontvang advies van onze experten.
Inbegrepen in Extensive
Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste inbegrepen servicecomponenten per oplossing voor het serviceniveau Extensive.
Service voor je ERP-systeem
✅ Gegarandeerde responstijd voor change aanvragen
❌ Bespreken en analyseren van changes
✅ Algemene update release notes
✅ Inspiratiesessies
✅ Checks maatwerkcompatibiliteit
✅ Feature management standaardomgeving
❌ Feature management op maatwerk
✅ Monitoring Job queue
✅ Monitoring database capacity
✅ Licentiebeheer
Service voor je Modern Workplace
✅ Nieuwe clientinstallatie
✅ On-site onderhoud
❌ Firewall check-up
❌ Network & Wireless check-up
❌ Disaster Recovery-test
❌ Licentieverlengingen
✅ Licentiebeheer voor gebruikers
✅ Backupopvolging
✅ Beschikbare vrije schijfruimte
✅ Signalering van downtime-events
Service voor je CRM-systeem
✅ Oplossen errors maatwerk
❌ Change request
✅ Algemene update release notes
✅ Inspiratiesessie voor twee personen
✅ Compabiliteitsanalyse in functie van upgrades
Service voor je e-commerce oplossingen
❌ Change request
✅ Error monitoring
✅ Application errors
✅ Performance advice
✅ UX advice
✅ Library & framework update
❌ Managed services
Vergelijk de drie service levels
Bekijk de verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketten in één brochure.

Nood aan meer support of eerder basisondersteuning?
Bekijk het Exlusive pakket voor extra ondersteuning of Essential als basispakket of neem contact met ons op voor meer informatie.
Exclusive ⭐⭐⭐
Exclusive biedt gegarandeerde responstijden, functionele support en root cause analyses voor P1-incidenten, zodat je storingen sneller en efficiënter oplost.
Essential ⭐
Essential biedt gegarandeerde responstijden, functionele support en root cause analyses voor P1-incidenten, zodat je storingen sneller en efficiënter oplost.
Niet zeker welk serviceniveau het beste past bij jouw bedrijf?
Gebruik de Service Level Assistant en laat ons je helpen je gepaste supportniveau te vinden!
Stel ons je vraag
Toch niet gevonden wat je zocht? Ons team staat voor je klaar!
We staan steeds voor je klaar om je te helpen de beste aanpak te bespreken en te helpen bij de keuze van de juiste support.

Helena Rouan
Customer Success Specialist
Helena.Rouan@esc.be
📞 +3292742827