Ben je op zoek naar een manier om jouw after-sales service naar een hoger niveau te tillen? Ontdek hoe e-commerce helpt bij het transformeren van jouw dienst-na-verkoop en klanten centraal stelt.
In dit webinar krijg je tijdens een live demo te zien hoe manufacturers en producenten volgende problemen tackelen:
- Jouw klant weet niet welk exacte spare part hij moet bestellen.
- Er worden te vaak foute spare parts besteld.
- Jouw klant mist overzicht van zijn hele installed base van machines of producten die hij bij jou heeft gekocht.
- Zowel je klant als service-desk medewerker missen drill-down-opties
- Machinepark > machine > spare parts > consumable parts
- Je service-desk medewerker verliest tijd met de juiste (technische) info op te zoeken bij klantenvragen.
- Je account manager wil samen met de klant kunnen onderhandelen en tot een offerte op maat komen die meteen online besteld kan worden.
- Je binnendienst krijgt te veel vragen over administratie, product handleidingen, technische specs.
- Je wil andere afdelingen en bedrijfstoepassingen samenbrengen op je ebusiness portal om je klantenservice te maximaliseren, zoals support tickets, loyalty programs, offertes, facturen, …
Schrijf je in voor dit webinar en mis de kans niet om te zien hoe je e-commerce kan inzetten om jouw after-sales te optimaliseren!