E-commerce voor dienst-na-verkoop en spare parts

Ontdek in 25 minuten hoe e-commerce de manufacturing sector kan helpen

visual designer spare parts propeller

Vul hier je gegevens in en krijg meteen de webinar te zien

Vragen over de demo of over PimLayer?
Jens Decolvenaer – Sales Consultant Ebusiness
>> Boek een 30 min. Ebusiness Consult
Tel.: +32 (0)9 329 93 06

Ben je op zoek naar een manier om jouw after-sales service naar een hoger niveau te tillen? Ontdek hoe e-commerce helpt bij het transformeren van jouw dienst-na-verkoop en klanten centraal stelt.  

In dit webinar krijg je tijdens een live demo te zien hoe manufacturers en producenten volgende problemen tackelen:

  • Jouw klant weet niet welk exacte spare part hij moet bestellen.
  • Er worden te vaak foute spare parts besteld.
  • Jouw klant mist overzicht van zijn hele installed base van machines of producten die hij bij jou heeft gekocht.
  • Zowel je klant als service-desk medewerker missen drill-down-opties
    • Machinepark > machine > spare parts > consumable parts
  • Je service-desk medewerker verliest tijd met de juiste (technische) info op te zoeken bij klantenvragen.
  • Je account manager wil samen met de klant kunnen onderhandelen en tot een offerte op maat komen die meteen online besteld kan worden.
  • Je binnendienst krijgt te veel vragen over administratie, product handleidingen, technische specs.
  • Je wil andere afdelingen en bedrijfstoepassingen samenbrengen op je ebusiness portal om je klantenservice te maximaliseren, zoals support tickets, loyalty programs, offertes, facturen, …

Schrijf je in voor dit webinar en mis de kans niet om te zien hoe je e-commerce kan inzetten om jouw after-sales te optimaliseren!