Helpdesk ticket aanmaken:
Log hier in op het self-service portaal om een ticket aan te maken.Teamviewer:
We zullen je steeds eerst remote (telefonisch van op afstand met TeamViewer) proberen helpen. In 80% van de gevallen kunnen we je zo reeds snel (en goed) helpen. Indien nodig komen we je ter plaatse helpen. En/of nemen we contact op met één van onze partners voor de juiste technische support.
Stap 1: download het programma
ESC maakt gebruik van TeamViewer software om u remote ondersteuning te bieden. Met TeamViewer kunnen wij via internet uw computer overnemen.
Download TeamViewerStap 2: installeer teamviewer
Ga naar de map waar het bestand werd gedownload en dubbelklik om de software te installeren. Volg nauwgezet de stappen van het installatieproces.
Stap 3: connecteer met ESC
Geef uw ID en het wachtwoord door aan onze consultant. Hij/zij zal uw scherm, toetsenbord en muis vanaf afstand kunnen gebruiken. U kan meekijken.
Neem contact op:
Microsoft Office 365, cloud, hardware en infrastructuur:
09 274 11 01 support@esc.be
Microsoft Dynamics NAV en Business Central:
09 274 11 02 navsupport@esc.be of bcsupport@esc.be
Exact Software:
Via Advisie09 274 11 03
Advisie klantportaal
Microsoft Dynamics 365 CE:
via Net IT09 326 98 00
Net IT support portal
E-business solutions (.NET en Natch):
09 274 11 11
Log een ticket
ebizzsupport@esc.be
Caremanager:
09 274 11 11
Log een ticket
support@caremanager.be
Business Intelligence:
09 274 11 02
Log een ticket
powerbisupport@esc.be