Shopify is een van de grootste internationale webshop-platformen ter wereld en is geïntegreerd met enorm veel extensies voor verkoop, rapportage, boekhouding, voorraad, enz.
Koppel je bedrijfslogica aan je webshop
Shopify geeft je de mogelijkheid om zonder technische kennis een webshop te bouwen, maar het biedt ook ruimte voor een meer complexe omgeving, zowel frontend als backend.
Verlies dus geen tijd en automatiseer je orderproces, zet een gestroomlijnd onboarding proces op voor nieuwe klanten en bezorg hen een vlotte bestelervaring. Wij integreren je Shopify-omgeving met je eigen software, zoals MS Dynamics 365 Business Central, zodat je e-commerce platform altijd met de juiste data wordt gevoed.
Ontdek alle Yammer-functionaliteiten
Boordevol handige functies van bij de start.
- 70+ professionele standaardthema’s
- beheer je webshop via app of browser
- geintegreerd blogplatform
- snel aan te passen aan jouw huisstijl
- online payment integratie
- biedt subscriptions / abonnementen aan
- integratie van koerierdiensten
- meerdere talen
- achtergelaten winkelmandjes activeren
- segmenteer klanten in profielen
- dropshipping mogelijkheden
- email templates opmaken
- SEO optimimaliseren van producten
- kortingen, kadobonnen, giftcards
- product reviews
- social media integratie
- voorraadbeheer
- artikelcategorisatie en organisatie
- artikelvarianten en meerdere afbeeldingen
- artikelvideo- en 3D-mogelijkheden
- import / export van je artikelen
- import / export van je artikelen
- duidelijke dashboards met verkoopcijfers
- Google analytics en webstatistieken
Wanneer je Shopify en Business Central koppelt
Breng je business sneller online
Door data vrij tussen je ERP en E-commerce te laten stromen, kun je sneller reageren op de vraag van consumenten.
Doordat Dynamics verschillende valuta’s, bedrijven en entiteiten ondersteunt, kan je diverse scenario’s uitgeschrijven.
Werk slimmer en klantgerichter
Door manuele processen te elimineren, kun je focussen op je klanten. Je kan dus sneller reageren op:
- Vragen van klanten
- Tijdige retourzendingen
- Tijdige terugbetalingen
- Nauwkeurige orderverwerking
Krijg meer inzicht en werk efficiënter
Dankzij de koppeling tussen Shopify en Dynamics 365 Business Central krijg je een beter inzicht in:
- Voorraad & Prijzen
- Bestaande klanten
- Odergeschiedenis
- Orderstatus
- Facturering & Betalingen
De Shopify-connector
Wist je dat Microsoft en Shopify nauw samenwerken? Daarom is de koppeling tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en Shopify zo gebeurd! Bovendien kennen onze erp- en e-commerce specialisten beide omgevingen van binnen en vanbuiten!
Waarom Shopify een all-in-one e-commerce oplossing is:
Eindeloos koppelen
Je kan Shopify koppelen aan verschillende platformen, bijvoorbeeld met betaalproviders zoals iDeal of Mollie, en met boekhoud- ERP- en CRM-systemen zoals Microsoft Dynamics 365. Zo zorg je voor automatisering en gegevensbeheer en ontstaat er een synchronisatie tussen bedrijfsprocessen en je webshop.
Uitgebreid dashboard
Beheer al je verschillende verkoopkanalen vanuit een uitgebreid dashboard. Zo krijg je een compleet en gedetailleerd beeld van je bedrijf en krijg dus meer inzicht in je verkoopcijfers, bestellingen en aantal bezoekers. Op die manier kan je makkelijk je producten en marketing hier op afstemmen.
Marketing made easy
Ingebouwde SEO-functies en marketing automation zorgen dat je kan anticiperen. Is je klant iets vergeten in zijn winkelmandje? Of bestelde hij al even niets meer? Dan wordt er automatisch een persoonlijk berichtje of welgemikte promotie uitgestuurd.
Responsive
Je klanten spenderen tegenwoordig vele uren op hun telefoon en daarom laat Shopify hen toe om ook online aan te kopen met hun smartphone. Op welk device dan ook, dankzij het responsive karakter van Shopify ziet je webshop er altijd even goed uit.
Ontdek hoe we zowel kleine als grote bedrijven helpen met e-business. Wat wil jij juist doen?
Laat je inspireren door onze e-commerce inzichten
E-commerce trends in België en Nederland – EU rapport 2023
E-commerce heeft de afgelopen decennia een opmerkelijke opmars gemaakt in de Europese economie en blijft zichzelf opnieuw uitvinden ondanks verschuivingen…
Het geheim achter e-commerce succes: Het belang van MVP
In de competitieve wereld van e-commerce is het essentieel om snel te innoveren en je product of dienst aan te…
Het belang van kwalitatieve data in e-commerce
In de context van e-commerce is het belang van datakwaliteit allerminst te onderschatten. Een webshop of e-commerce platform is maar…