We leven in een tijd van snelle verandering. Verschillende domeinen worden ontwricht door nieuwe digitale diensten. Zelfs gevestigde organisaties moeten mee veranderen om succesvol te blijven. Ook zij moeten op zoek naar nieuwe manieren van waardecreatie, … *
Hoe pak je dit als VZW of ledenorganisatie het beste aan? Anno 2019 is het hoog tijd om al die ‘eilandjes’ van Excel, Access (en zeker ook al de handgeschreven) documenten – finaal los te laten als fundering van uw centrale ledenbeheer administratie.
Een moderne CRM oplossing in de cloud is hierbij een intelligente start. Essentiëel zelfs! Deze Microsoft Dynamics 365 is speciaal aangepast voor de specifieke noden van VZW’s en non-profit ledenorganisaties. Denk hierbij oa aan deze drie troeven:
- Geef uw leden een betere dienstverlening – door een verbetering van uw administratieve efficiëntie.
- Beheer uw data via één gecentraliseerd platform – dat eenvoudig bereikbaar is voor al uw medewerkers / vrijwilligers … ook als deze on-the-road zijn of van thuis uit werken.
- Werk in de vertrouwde Microsoft “look & feel” met oa een naadloze integratie met Outlook.
Professionaliseer zoals deze VZW, non-profit ledenorganisaties en beroepsverenigingen recent ook reeds deden: Tabor, Komosie, VSV, Fedagrim, Groep Intro, Syntra, Weerwerk, VLOR, UNIA,…
Start nu uw transformatie naar een moderne werkplek en succesvolle organisatie. Maar hoe doe je dat nu precies? No stress. Onze experts helpen u graag bij deze essentiële transitie. Bel: 09 329 93 06