Zo maak je de balans tussen thuiswerk en kantoorwerk.
73 % van de werknemers wil na de pandemie hybride blijven werken in plaats van fulltime terug naar kantoor post corona. Anderzijds vindt 67 % professionele ontmoetingen erg belangrijk volgens Microsoft’s grootschalige onderzoek. Een gezonde balans tussen telewerk en kantoorwerk wordt na corona de ‘nieuwe’ way to go. Deze gids helpt je hierbij.
- Linkedin share
- 43shares
20 pagina’s praktische tips
Enkele hoofdstukken uit ‘Terug naar kantoor post corona’
- Wat is hybride werken?
- Welke bedrijven zetten erop in?
- In 3 stappen naar jouw hybride bedrijf!
- Goede afspraken maken goede vrienden.
- De 5 pijlers om vlot van overal te kunnen werken.
- Hoe in contact blijven met collega’s?
- Dit hoort in elk thuiswerk-bureau.
- Kantoor als meeting hub.
- Hou het veilig, een checklist!
- IT-security tips voor hybride werken.
Of check onze blogposts voor nog meer tips!
- Cybersecurity voor telewerkers verbeteren met deze 3 tips
- Bestanden centraliseren en delen. Wanneer gebruik je welke tool?
- App om aanwezigheid op kantoor te registreren
- Bellen met Teams, intern en extern, zonder PBX
- Hoe je thuiswerkdag organiseren?
- Telewerken kan perfect met Lists en Planner
- Hoe een Microsoft Office 365 backup maken?
- Direct Routing & VoIP + Teams
20 pagina’s praktische tips
7 redenen waarom je met de gids “Terug naar kantoor post corona” aan de slag moet!
Microsoft bevroeg meer dan 30.000 mensen in 31 landen over hoe zij de accute lockdown en het bijhorend thuiswerk hebben ervaren op professioneel vlak. Dit zijn de 7 trends uit het onderzoek die zaakvoerders en managementteams wakker moeten schudden voor een betere balans tussen thuiswerk en kantoorwerk.
Luister naar de ‘In CC’ podcast over business en technologie.
Elke maand de nieuwste aflevering in je mailbox?
>> Check alle afleveringen
>> Luister op Spotify
>> Luister op Youtube
Zet de aanbevelingen, tips en tricks uit onze gids in om deze trends het hoofd te bieden!