Bedrijven zetten steeds meer in op het verbeteren van hun service en dat begint bij perfecte communicatie, vaak nog voor de klant ook effectief klant is. Om dit efficiënt te doen, is automatisatie een must. Daarom gaat ESC een partnership aan met de marketing automation oplossing Touchdown die naadloos integreert met Dynamics 365 en Power Platform.
Waarom marketing automation?
Slimme KMO’s zijn al een tijdje bezig met het optimaliseren van hun communicatie. Verschillende mailingtools helpen hen bij zowel e-mailmarketing alsook transactionele communicatie zoals het versturen van orderbevestigingen, statusupdates enzovoort.
Het blijft echter niet bij e-mail: sms, telefonisch contact, social media, … het aantal communicatiekanalen groeit en dat maakt het er niet gemakkelijker op. Vaak worden deze interacties met de klant manueel bijgehouden in een CRM-systeem of bedrijfssoftware maar dat is allesbehalve efficiënt.
Door een marketing automation suite als Touchdown te koppelen aan je Dynamics CRM-systeem of Power Platform kan je heel wat van deze interacties vanzelf laten registreren én in geautomatiseerde flows gieten. Zo is je klant of contact steeds op de hoogte en dat straalt positief af op je service.
Touchdown pluspunten
De integratie tussen Touchdown en CRM maakt het over-en-weer van emaillijsten overbodig en brengt alle interacties van een contact samen op één overzichtelijke plek. Tel daarbij een supergemakkelijke e-mail editor, event- en webinarmogelijkheden, automatisatieflows, webformulieren en een landingpage-module en je hebt heel wat tools ter beschikking om hyperprofessioneel te gaan communiceren.
De juiste boodschap, via het juiste kanaal, op het juiste moment naar de juiste doelgroep is waar het bij Touchdown om draait. Het 360° zicht op je klant of contact krijg je er zomaar bij. Integratie met Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Customer Engagement en het Microsoft Power Platform zijn standaard!