• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP
      • CRM
      • Rapportering
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • Sana Commerce Cloud voor Dynamics 365
      • Natch E-business Platforms
      • Perfion PIM
      • Custom Solutions
      • Digitale strategie
      • Digital Performance begeleiding
  • Services
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
    • Curieus naar Business & Technologie?
    • Vacatures
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support

Microsoft Dynamics 365 Business Central case: Baldwin Filters

In het verleden gebruikte Baldwin Filters een logistieke oplossing die parallel draaide met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit vereiste een hele reeks complexe handelingen. Op basis van de WMS module van Microsoft Dynamics 365 Business Central, heeft ESC een geïntegreerde oplossing ontwikkeld die de logica van het stockeren bij Baldwin respecteert.

“In het verleden konden wij twee containers per week ledigen en in stock nemen. Vandaag behandelen wij gemiddeld 3,5 containers per week!”

Ons filiaal telt slechts 22 medewerkers en wij hebben geen IT Manager in huis”, vertelt Maurice Duranthon. “Daarom moesten wij 100% vertrouwen hebben in onze informaticapartner. De samenwerking met ESC ontstond niet toevallig, aangezien zij reeds enkele jaren onze hardwareleverancier waren. Toen Computer Support, onze toenmalige Navisionpartner, haar activiteiten stopzette, heeft ESC ons overtuigd van hun expertise in Microsoft Dynamics 365. Een keuze die wij ons tot op vandaag nog niet hebben beklaagd: wij zijn uiterst tevreden over deze samenwerking en dat we nu met al onze software- en hardwarevragen bij één enkele partner terecht kunnen, maakt ons het leven heel wat gemakkelijker.” Met behulp van een telesupport toepassing, staat ESC bovendien permanent ter beschikking om in te grijpen indien er zich problemen zouden voordoen.

 “Het resultaat is spectaculair. In het verleden konden wij twee containers per week ledigen en in stock nemen. Vandaag behandelen wij gemiddeld 3,5 containers per week!”

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • Is e-commerce in de maakindustrie een positieve klantervaring?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy