Bekijk in de Z-impact reportage hoe Orfit, koploper in de medical device sector, met behulp van Dynamics 365 Business Central, Microsoft CRM en Power Platform een geautomatiseerd en gestroomlijnd productieproces realiseerde. Die investering in industrie 4.0 verstevigt Orfit’s positie op de wereldwijde markt.
Bron: Kanaal Z
Steven Cuypers – CEO: “We zijn gegroeid van een puur maakbedrijf naar een bedrijf wat digitaal werkt waar het ook kan. En daarvoor heb je 3 elementen nodig: technologie, interne competentie en externe IT expertise.”
Dirk Pattyn – COO: “Ons digitalisatieproces was nodig voor factory of the future. ESC heeft ons de tools aangereikt, de methodes, de programmatuur. We hebben een 100-tal automatisatieprojecten in gang gezet, die zijn allen succesvol afgerond. We waren dan ook klaar om met het hybride werken volledig klaar te zijn.”
“Dynamics business central is het hart van ons bedrijf. Alle onderdelen zitten daarop geconnecteerd. Tweede deel is Power Platform, enerzijds kleine applicaties bijvoorbeeld voor de magazijnen in het buitenland maar ook intern en dan spreken we over Power BI. Een enorme Business Intelligence tool die gebruikt wordt doorheen alle bedrijfsprocessen om onze KPI’s op te vangen.”
Chloe Cuypers – marketingmanager: “Omdat we voor de pandemie al over Microsoft CRM en marketing automation beschikten, konden we meteen inzetten op online communicatie met onze eindgebruikers. Daarnaast stellen we met onze B2B e-commerce portaal onze distributeurs in staat online orders te plaatsen.”
- Linkedin share
- 0share
Het e-book is volledig vrij te downloaden zonder dat je gegevens moet achterlaten.