• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Over ESC
  • Kenniscentrum
  • Sectoren
  • Support
  • E-business
  • Modern Workplace
  • Business applications
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen en Technologieën
        • Business Intelligence
        • CRM
        • Cloud en ICT
        • Cybersecurity
        • Cybersecurity Audit
        • Copilot voor Microsoft 365
        • Copilot Readiness Assessment
        • Digital Strategy Sprint | digitale transformatie workshop
        • Drinkmaster 365
        • Dynamics 365 Business Central
        • Dynamics 365 Customer Engagement
        • E-commerce & Webshops
        • E-commerce Quickscan
        • ERP
        • ERP voor Groothandels met Value Added Service
        • Low-code
        • Managed Services
        • Service Level Agreements
        • Microsoft 365
        • Microsoft Power Apps
        • Microsoft Power BI
        • Microsoft Power Platform
        • Microsoft Sharepoint
        • Microsoft Teams
        • Microsoft Viva Engage
        • Modern Workplace Strategy Sprint
        • NAV / Navision upgraden naar Business Central
        • Online Platformen & Websites
        • PIM
        • ProBatch
        • Productivity
        • Sana Commerce
        • Shopify
        • AI in Vlaanderen: Versnel je groei met slimme integratie

          ESC Groep wordt Alistar. De partner in progress.

          De 3 grootste verschillen tussen Tasklet Factory & WMS in Business Central?

          Check onze Linkedin Community
          Copilot events
        • Alle oplossingen
        • Neem contact op
  • Opleidingen
  • Events
  • Jobs
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Contacteer ons

    CRM mag uw sales niet doen vastlopen

    Vooraleer verkopers contact hebben met een prospect, of het nu via telefoon is of face-to-face, doen ze er goed aan het CRM-systeem te bekijken. Dit systeem geeft hen dan informatie mee over de klant en/of het bedrijf. En daarvoor dient het ook: verkopers de achtergrondinformatie geven die ze nodig hebben om de kans op een verkoop zo groot mogelijk te maken. 

    Dit maakt het dan ook belangrijk dat u uw klantenbestand blijft updaten, ook tijdens het opbouwen van de relatie met de klant. Dit klinkt misschien logisch, maar het is vaak zo dat het profiel van de klant waarmee wordt gestart datgene is waaraan wordt verkocht, zelfs wanneer de klant recht voor uw neus zit en een totaal ander profiel blijkt te hebben. 

    De koper-verkoper relatie is aan het veranderen. Kopers hebben vandaag echt nood aan een betrouwbare adviseur, en niet aan een praatjesmaker die zelfs aan een dove een radio zou verkopen. Een onderdeel van een betrouwbare adviseur zijn is het vermogen om te luisteren naar wat klanten te zeggen hebben. Versta hun problemen en tracht hen echt te helpen in uw antwoorden. Verkopers moeten beseffen dat zij niet de controle hebben over de conversatie, maar dat de klant de touwtjes in handen heeft. 

    En hoewel je in de verkoopsector een gezonde portie arrogantie nodig hebt, mag dit niet beletten dat er geluisterd wordt naar de klant. Want als er niet wordt geluisterd wanneer dit zou moeten gebeuren, is het onmogelijk een klantenbestand te updaten en te begrijpen wat de klanten of prospecten verlangen. 

    Elk klantenprofiel dat uit het CRM wordt gehaald zou zijn eerste contact met de klant niet mogen overleven. Verkopers moeten de drang hebben om dat profiel te veranderen na de ontmoeting met de klant. Zo kunnen ze zien wat ze uit dat gesprek hebben geleerd. En de accuraatheid van dat profiel zal directe impact hebben op de inspanningen van sales, marketing en support, niet enkel in het sluiten van de deal, maar ook voor de klantenrelatie op lange termijn. Het belang ervan valt dus niet te onderschatten. 

    Lees hier meer over Microsoft Dynamics CRM 

    Blijf op de hoogte

    Klik de volgknop en je krijgt voortaan regelmatig ons nieuws in je tijdlijn.

    Volg ons op LinkedIn

    Footer

    Contacteer ons

    • info@esc.be
    • +32 (0)9 329 93 06
    • Support pagina
    • Stuur ons een bericht
    • E-business
    • Applicaties
    • Modern Workplace
    • Consultancy
    • Sectoren
    • Jobs

    Top reads

    • Waarom digitalisering nu cruciaal is voor olie- en gasbedrijven 
    • Van productiviteit naar proactiviteit: hoe AI je organisatie slimmer laat werken
    • Zonder AI-strategie loop je straks structureel achter
    • facebook
    • twitter
    • instagram
    • linkedin
    • youtube

    ©1999 - 2024 Alle rechten voorbehouden aan ESC by Alistar | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookie policy