• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP systeem
      • CRM
      • Business Intelligence
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • E-commerce & webshops bouwen
      • Online platformen en websites maken
      • Online portals en maatwerk ontwikkelen
      • Webapplicaties en mobiele apps bouwen
  • Services
    • Digital Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support Contacteer ons

Efficiëntie in B2B = e-commerce

GanzenAls bedrijf zo efficiënt mogelijk te werk gaan spreekt voor zich.Dat laat toe om te investeren in mensen, nieuwe technologieën, groei, … ERP zag het levenslicht om nét dat te doen. Efficiënter werken door goede planning van je resources (ERP = Enterprise Resource Planning). De volgende grote efficiëntiewinst zit echter voor B2B-bedrijven in e-commerce of online verkoop, de klant is er namelijk (al een tijdje) klaar voor.

  1. Online bestellingen zijn sneller te verwerken: Telefonisch orders, e-mailtjes of zelfs fax (krijgt u die nog?) manueel overtypen in de bedrijfssoftware kost veel tijd, is saai werk en genereert nog meer werk administratief werk. Denk maar aan het terugbellen van de klant met lever- en beschikbaarheidsinfo.
  2. Minder fouten: miscommunicatie… “is dit nu 40 of 49 stuks in deze faxbestelling”, “zei de klant nu dertig of dertien aan de telefoon”, … De klant geeft zelf online zijn order in en wordt daar meteen door middel van contextuele informatie geholpen om dit zo correct mogelijk te doen.
  3. Alle beslissingsinfo staat online: Wist je dat B2B-kopers eerst zelf online alles willen uitpluizen voor ze contact met je nemen? Met je e-commerce of salesportal geef je hen alle middelen om zichzelf te informeren en op de bovenste plank te liggen als ze een partnerkeuze maken.
  4. Kennisbron voor eigen mensen: Omdat je alle info nu op je sales portaal hebt gezet voor je klant en dit heel gebruiksvriendelijk hebt gemaakt (toch?) zullen al snel je eigen mensen ook die waardevolle informatiebron ontdekken. Dubbel gewonnen!
  5. Tijd voor nieuwe business: Als je klant zelf zijn herhaalbestellingen ingeeft kunnen je eigen mensen tijd stoppen in het zoeken van échte nieuwe businsess of de klant beter te bedienen met zeer specifieke moeilijke problemen.

Er is echter wel één addertje onder het gras. Wie e-commerce, een sales portal of een webshop opzet NAAST zijn bestaande ERP-oplossing zal bedrogen uitkomen wat betreft efficiëntiewinst. Er zijn dan namalijk twee bronnen die gevoed moeten worden. Kies voor digitaal platform dat geïntegreerd is met je ERP. Zo integreert Sana Commerce naadloos met Microsoft Dynamics NAV wat de efficiëntie meer dan verdubbelt.

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • ▶️ Wat is een firewall?
  • Hoera, binnenkort verhuizen we!
  • ▶️ Wat is DLP of data loss prevention?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy