Na gelijkaardig nieuws van Microsoft kondigt ook Sana Commerce aan dat haar update-proces zal evolueren. Grootschalige updates zijn niet langer nodig, zegt het bedrijf. Continue updates van het e-commerce platform worden ook bij Sana de norm.
Zoals elk software-bedrijf voert ook Sana Commerce regelmatig updates van haar platform uit. Zo kunnen de klanten van Sana, voornamelijk B2B-bedrijven in Europa en de Verenigde Staten, hun eindgebruikers de hoogst mogelijke kwaliteit blijven bieden. De nieuwste versie, Sana 9.3, wordt in September 2018 beschikbaar.
Add-ons
Gebruikers van Sana-software krijgen toegang tot een app-store, waarin ze zelf kiezen welke add-ons ze inschakelen. Je beslist dus zelf welke features je inzet om klanten de best mogelijke service te bieden. Zo zijn er add-ons voor integratie van betaaldiensten, maken van content-pagina’s, in-page navigatie, store locators en nog zo veel meer.
Dat betekent dus meer controle over je SaaS-oplossing, want je kan wanneer je wil nieuwe functionaliteiten doorvoeren. Het hele systeem upgraden is niet meer nodig. Flexibiliteit voorop, dus.
Integratie met Microsoft Dynamics ERP
Het Sana Commerce platform integreert met je Microsoft Dynamics ERP-systeem. Zo hoef je data en gegevens maar een keer te wijzigen om die over beide systemen te updaten. Dat zorgt voor productiever en efficiënter werken. Sana voegt elk jaar 10 tot 15 nieuwe productfunctionaliteiten en 15 nieuwe add-ons aan haar SaaS-product toe. Dus je blijft altijd up to date.
Upgrades en veiligheid
Sana voert maandelijks of eens per kwartaal kleinere upgrades om de veiligheid van je software te garanderen uit. Daarnaast worden dagelijks back-ups gemaakt van de webwinkels van klanten.
Overstappen op Sana SaaS
Stap je over op het Sana SaaS platform dan maak je gebruik van een eenvoudig maandelijks abonnementsmodel. Daaronder vallen alle kosten voor licenties, hosting en support. Je kan een nieuwe release ook eerst beta-testen, voordat de upgrade wordt doorgevoerd. Sana controleert ook eerst of jouw versie van je ERP-systeem compatibel is met de nieuwe functies.