Op 1 mei gingen we van start met onze ‘Extended Business Hours.’ Dit betekent dat we u een wachtdienst-formule ter beschikking stellen om ook buiten de kantooruren beroep te doen op onze IT-beheer-helpdesk.
Met dit contract kan u beroep doen op de IT-beheer-helpdesk op volgende tijdstippen:
- Op werkdagen tussen 06:00 en 08:30 u en tussen 17:00 en 22:00 u, op vrijdag tussen 16:00 en 22:00 u.
- In het weekend en op feestdagen tussen 08:30 en 19:00 u.
- Enkel telefonisch bereikbaar op het speciaal nummer: 09 296 31 31
Als u van deze uitgebreide wachtdienst gebruik wil maken, kan u een uitbreiding op uw lopend onderhoudscontract af te sluiten ter waarde van 175 euro per maand.
LET OP
Als u de wachtdienst activeert zonder overeenkomst, gaat u akkoord met een startkost van 250 EUR en doorrekening van uurtarieven aan verhoogd tarief (werkuren worden steeds aangerekend).
Tijdens de kantooruren blijft de situatie ongewijzigd en zijn we bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 u en op vrijdag tussen 08:30 en 16:00 u:
- Microsoft Office 365, cloud, hardware en infrastructuur:
- 09 274 11 01 – support@esc.be
- Microsoft Dynamics NAV en Business Central:
- 09 274 11 02 – navsupport@esc.be
- Exact Software:
- 09 274 11 03 – exactsupport@esc.be
- Microsoft Dynamics 365:
- 09 274 11 04 – crmsupport@esc.be
- .NET maatwerk en digitale receptie:
- 09 274 11 05 – netsupport@esc.be
Voor overige informatie, contacteer ons telefonisch:
Gent: +32 (0)9 329 93 06
Antwerpen: +32 (0)3 808 03 20
Brussel: +32 (0)2 808 17 01
Genk: +32 (0)89 82 00 58
Kortrijk: +32 (0)56 96 93 06