• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP
      • CRM
      • Rapportering
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • Sana Commerce Cloud voor Dynamics 365
      • Natch E-business Platforms
      • Perfion PIM
      • Custom Solutions
      • Digitale strategie
      • Digital Performance begeleiding
  • Services
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
    • Curieus naar Business & Technologie?
    • Vacatures
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support

Ufemat congres 55: impact economisch klimaat op bouwmaterialen & voldoen aan CPR

ESC was opnieuw aanwezig op het jaarlijkse congres van Ufemat, de Europese federatie van bouwmaterialenhandelaren. 

Een volledige verslag over de geschetste uitdagingen voor de sector en de trends die de verhandeling van bouwmaterialen zullen beïnvloeden de komende jaren, zal u vinden in de Bouwkroniek of één van de PMG magazines. 

In ieder geval wond de Wienerberger CEO Dr Heimo Scheuch er in zijn afsluitende toespraak geen doekjes rond: laten we in Europa wat minder regeltjes maken en focussen op kwaliteit en zaken doen. Hij reageerde daarmee op het debat dat vooraf ging over de invoering van de CPR wetgeving.  

Aan dat debat namen ondermeer de vertegenwoordiger van de Market Surveillance Authority deel alsook de schrijver van de befaamde CPR wetteksten. Voor de bouwhandelaar die zich nog afvraagt wat er nu van hem/haar verwacht wordt: officieel klinkt het dat de prestatieverklaringen (DOP’s) op twee manieren kunnen meegegeven worden : op papier of via een mail met in bijlage de DOP’s in bv PDF formaat. Wordt wel vervelend als je een order met 30 verschillende lijnen hebt en dus een mail met 30 PDF’s van een 250KB  = 7,5 MB moet versturen naar een klant… Om nog niet te spreken over hoe je al deze PDF’s voor enkele duizenden producten zal gaan bijhouden op je intranet of fileserver. Wil je vernemen wat volgens ons de beste aanpak is die informeel door ons werd afgetoetst, neem dan gerust contact met ons op.

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • Is e-commerce in de maakindustrie een positieve klantervaring?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy