• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP systeem
      • CRM
      • Business Intelligence
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • E-commerce & webshops bouwen
      • Online platformen en websites maken
      • Online portals en maatwerk ontwikkelen
      • Webapplicaties en mobiele apps bouwen
  • Services
    • Digital Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support Contacteer ons

Uw service- en onderhoudsactiviteiten optimaliseren met ERP (Dynamics NAV en Dysel).

Er komt heel wat kijken bij uw service-activiteiten: planning, garantie, service-historiek, onderhoudscontracten en misschien zelfs onderaannemers. Lees in dit kort artikel hoe de geïntegreerde ERP-software Dynamics NAV dit aanpakt.

Een krachtige module serviceplanning zorgt er in eerste instantie voor dat u altijd het overzicht bewaart. Via een grafisch planbord kunnen resources worden toegewezen aan de werkorders. Deze werkorders kunnen op diverse manieren worden gesorteerd en gefilterd zodat u in een mum van tijd uw planning op orde heeft. Werkorders voor preventief onderhoud worden bovendien automatisch aangemaakt, zo vergeet u ze zeker niet. Indien u ook kalibratie en certificeringsopdrachten uitvoert kunnen die gemakkelijk toegevoegd worden aan de werkorders.

Vanuit uw gepland werkorder ziet u meteen welke onderdelen u nodig heeft voor de job. Bij onvoldoende voorraad kunt u direct van uit het werkorder gaan bijbestellen. Zo komt uw planning niet in gevaar. Op dezelfde manier kunt u, indien nodig, diensten van onderaannemers aan het werkorder toevoegen en afhandelen.

Na een service-beurt kan blijken dat het werkorder onder garantie valt. Hiervoor moet u geen nieuw order aanmaken. Zelfs wanneer het order reeds is afgewerkt kunt u dit gemakkelijk aanpassen in een garantieclaim.

Indien u een order onder garantie uitvoert genereert dit meteen ook een claim richting leverancier. De afhandeling van die claim verloopt gestroomlijnd via de inkoop of verkoop in het ERP-pakket en is apart te volgen in het grootboek.

Via de service-historie ziet u meteen de historiek van een apparaat. Uw service-medewerkers kunnen hun uren en onderdelen op de smartphone of tablet registeren via EveryWare Service. Deze toepassing laat ook toe om onderweg nieuwe orders te ontvangen en te verwerken.

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • ▶️ Wat is een firewall?
  • Hoera, binnenkort verhuizen we!
  • ▶️ Wat is DLP of data loss prevention?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden