• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Over ESC
  • Kenniscentrum
  • Opleidingen
  • Sectoren
  • Events
  • Jobs
  • Support
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Business applications
  • Modern workplace
  • E-business & webshops
  • Strategy & advies
    • Digital Strategy Sprint
    • Modern Workplace Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Audit
Contacteer ons

Wat moet jouw bedrijf implementeren? Chatbots voor customer service vragen

Tijdens de ‘Eddie’s Corner Tech Sessions’ delen experten hun ervaringen over ontluikende technologie. We polsten bij de Belgische experten in artificiële intelligentie (A.I.), chatbots en Internet of Things (IoT) wat de impact ervan wordt op de e-business activiteiten van Vlaamse bedrijven. Hier is wat Chatlayer ons leerde.

 Chatbots versterken de conversationele klantervaring

 De chatbots van Chatlayer vind je voornamelijk in de context van customer support terug. Wetende dat gemiddeld 80 procent van de vragen lopende via de contactpagina repetitief van aard zijn, biedt het automatiseren hiervan een grote meerwaarde. Enerzijds leidt dit tot een snel geholpen en tevreden klant maar anderzijds tot een dalende kost en uitdagender takenpakket van support agents.

 Verder zijn messaging applicaties zoals Facebook Messenger, Whatsapp en webchat de nieuwe manier van communiceren. Stijgende klantvragen en -verwachtingen vervat in een waterdichte multi-channel klantervaring is vandaag de standaard. Chatlayer.ai steunt Belgische marktleiders in de financiële en telecom-wereld om ook via alternatieve kanalen in dicht contact te staan met hun klanten. Ook andere sectoren volgen snel.

“Een chatbot gefocust op het begrijpen van de klant”

NLP (Natural Language Processing) is de vaardigheid van een computer om menselijke taal te begrijpen. Hoe accurater, hoe beter de chatbot de klant verstaat en hoe meer kosten je uiteindelijk gaat besparen. Voorbije jaar boekte Chatlayer.ai een grote vooruitgang specifiek gericht op het verbeteren van hun Frans en Nederlandstalige NLP engines. In een vergelijkende studie met partijen als IBM en Google kwam Chatlayer.ai’s NLP als meest accuraat naar voren. Dat is erg belangrijk om de klant op zo’n natuurlijk mogelijk manier verder te helpen via de chatbot op je webshop.

Blijf op de hoogte

Klik de volgknop en je krijgt voortaan regelmatig ons nieuws in je tijdlijn.

Volg ons op LinkedIn

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • E-business
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Consultancy
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • Het geheim achter e-commerce succes: Het belang van MVP
  • Het belang van kwalitatieve data in e-commerce
  • ESC Groep herschikt directieteam
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy