Zetadocs voor Navision is de document management add-on voor Microsoft Dynamics Nav. Het helpt bij het elimineren van de processen in uw bedrijf waar nog voornamelijk met papier wordt gewerkt. Dit zorgt voor een reductie van de kosten, de mogelijkheid om sneller antwoord te bieden aan klanten en bovendien verkleint het de ecologische voetafdruk van uw bedrijf.
Een typisch voorbeeld van dergelijk proces is het goedkeuren van documenten als aankoopfacturen of -offertes. Wanneer hier met papier, interne mail of e-mail wordt gewerkt, resulteert dit in tragere goedkeuring met minder zichtbaarheid en controle. Zetadocs Payables Approvals biedt u wel de nodige controle over het gehele proces: u kunt elk document doorheen het goedkeuringsproces traceren. Ook kunt u facturen goedkeuren waar u ook bent via smartphone, tablet en pc. En als u graag enkele concrete cijfers hoort: in vergelijking met het ‘papieren’ proces spaart u 34% tijd bij het invullen van aankoopformulieren en daalt de totale kost van het verwerken van een factuur met 25%.
Hieronder kunt u een korte video zien over de Zetadocs Payables Approvals oplossing: