Sinds 2019 verkopen de paters van de Westvleteren-abdij hun wereldberoemde bier online en vanaf januari 2024 wordt het in beperkte hoeveelheid aan huis geleverd. Als een abdij met een bewust kleine verkoop investeert in online drankverkoop, dan kan een drankenhandel of wijnhandel natuurlijk niet achterblijven. Ontdek hieronder hoe en waarom!
Online drankverkoop
Drinkmaster 365, de sectorspecifieke ERP-oplossing voor drank- en wijnhandels, integreert alle aspecten van je bedrijf. Van klanten en leveranciersbeheer tot voorraadbeheer en kassa’s. Zo kunnen we een cash managementsysteem van Toshiba integreren met je ERP-systeem. Dat betekent dat je medewerkers nooit meer in de problemen komen met wisselgeld. En het is een stuk veiliger.
Ook leeggoed, vaak een terugkerende pijn voor drankenhandels, wordt door Drinkmaster 365 aangepakt. Tomra-leeggoedtoestellen laten je klanten zelf hun leeggoed terugbrengen. Ze steken het in de automaat, krijgen een leeggoedticket terug en kunnen verder winkelen. En je ERP-systeem registreert alles, zodat ook je voorraad up-to-date blijft.
Freedelity zorgt er dan weer voor dat je klanten warm houdt met een klantenkaart. Door gebruik te maken van de identiteitskaart hebben je klanten geen extra kaart nodig en de datatools van het systeem laten je toe specifieke marketing acties uit te voeren.
Verder worden handscanners, Bancontact, touchscreen-schermen en accijnsdepot met Drinkmaster 365 geïntegreerd, waardoor je collega’s zich kunnen richten op wat belangrijk is: klantervaring verbeteren.
E-commerce
Ook online drankverkoop gaat vlotter met Drinkmaster 365. Sana Commerce integreert vlot met Drinkmaster, waardoor je online verkoop vlotter verloopt. Je verkoopt 7 dagen op 7, 24 uur lang. Je klanten bestellen buiten de kantooruren, wanneer ze niet druk bezig zijn met hun corebusiness. Geen last minute telefoontjes meer.
Wil je meer informatie over Drinkmaster 365 of zie je graag een gepersonaliseerde demo? Neem dan contact met ons op en we komen graag bij je langs.