• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Oplossingen
    • Applicaties
      • Collaboration
      • Boekhouding
      • ERP systeem
      • CRM
      • Business Intelligence
      • Document Management
      • Apps
    • Modern Workplace
      • Security
      • Datacenter
      • Netwerken
      • Hardware
      • Telefonie
      • Digitale receptie
    • E-business
      • E-commerce & webshops bouwen
      • Online platformen en websites maken
      • Online portals en maatwerk ontwikkelen
      • Webapplicaties en mobiele apps bouwen
  • Services
    • Digital Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Opleidingen
    • Consultancy en projecten
    • Audit
  • Sectoren
  • Jobs
  • Bedrijf
    • Nieuws
    • Events
    • Over ESC
    • Partners
    • Contact
Support Contacteer ons

Sociale media automatiseren in je bedrijf

Actief zijn op sociale media kost heel wat tijd en moeite voor je bedrijf. Maar hoe kan je dit als middelgroot bedrijf eenvoudig laten verlopen? Wel, in plaats van elke dag een post te schrijven en altijd opnieuw in te loggen  op de verschillende platform, kan je 1 keer peer week een volledige weekplanning opstellen. Je sociale media automatiseren doe je met de gratis tool Buffer.

Wij tonen je in 4 stappen hoe eenvoudig het is om je sociale media te automatiseren

  1. Maak je account aan
  2. Social mediakanalen toevoegen
  3. Tijdstippen instellen
  4. Begin meteen

Stap 1

Surf naar https://login.buffer.com/signup en maak een account aan. Kies gerust de 14-dagen trial, na deze twee weken kom je automatisch in het free plan terecht. Met dit  free plan kan je nog steeds 10 posts instellen en publiceren over 3 social media kanalen. Voor een middelgroot bedrijf is dit meer als voldoende.

Stap 2

Vervolgens kan je de social media platformen toevoegen waar jouw bedrijf op actief is. Dit kan heel eenvoudig door op “connect” te klikken. Je kan de platformen Facebook, LinkedIn, Instagram en Twitter toevoegen.

Stap 3

Eens de platformen toegevoegd zijn kan je de tijdstippen instellen wanneer de berichten automatisch gepost moeten worden. Je klikt op “settings” en daarna kan je de tijdstippen instellen. In dit voorbeeld willen wij dat er op onze Facebookpagina DrinkMaster elke maandag een bericht geplaatst wordt om 16:00 uur.

Stap 4

Begin met je wachtrij op te vullen met interessante posts. Deze posts worden automatisch geplaatst op de tijdstippen die je ingesteld hebt in stap 3. Zo eenvoudig is het!

Beschikbaar op smartphone en tablet

Bovendien kan je Buffer ook terugvinden in een applicatie voor zowel Android als iOS. Op die manier kan je overal jouw posts eenvoudig optimaliseren en de gegevens raadplegen.

We hopen dat je met deze tool de social media van je bedrijf flink voorruit kan helpen.

Inspiratie nodig om te posten? Laat je inspireren door onze eigen inhaakkalender 2020.

Afbeeldingen nodig? Gebruik zeker één van deze gratis beeldbanken:

  • www.pixabay.com
  • www.unsplash.com
  • www.pexels.com

Met DrinkMaster 365 de sectorspecifieke oplossing voor drank- en wijnhandels van ESC kan je nog meer tijd besparen in je administratie. Bekijk zeker eens de krachtige functionaliteiten van DrinkMaster 365.

Til je bedrijf naar een hoger niveau

Weerhouden je bestaande IT-systemen je van groeien? Zet vandaag de eerste stap.

Aan de slag

Footer

Contacteer ons

  • info@esc.be
  • +32 (0)9 329 93 06
  • Support pagina
  • Stuur ons een bericht
  • Oplossingen
  • Applicaties
  • Modern Workplace
  • Services
  • Sectoren
  • Jobs

Top reads

  • ▶️ Wat is een firewall?
  • Hoera, binnenkort verhuizen we!
  • ▶️ Wat is DLP of data loss prevention?
  • facebook
  • twitter
  • instagram
  • linkedin
  • youtube

©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden