Spot de kansen in de organische markt
Blijf werken aan de prestaties van je eigen website, maar verlies daarbij je concurrenten niet uit het oog. Krijg inzicht in wie jouw belangrijkste concurrenten zijn, wie er groeien en dalen en hoe je het zelf doet binnen jouw markt.
Op basis van een enorme verzameling zoekmachinedata brengen wij in een Share of Voice-analyse overzichtelijk in kaart wat jouw marktaandeel is binnen de top 20 van de organische zoekresultaten. Voor hoeveel van de relevante zoekwoorden sta jij in de top 20? En wat is de gemiddelde positie van jouw pagina’s? De nieuwe inzichten gebruik jij om je SEO-strategie verder te verfijnen.
Optimalisatiekansen in de branche, op websiteniveau & per thema
Onze consultants kunnen een Share of Voice uitdraaien voor jouw hele branche, voor een niche daarbinnen of zelfs voor jouw eigen website als geheel. Met behulp van een thema-Share of Voice laten we zien voor welke categorieën binnen je website nog de meeste onbenutte kansen liggen, zodat je je strategie daarop kunt bijsturen.
Haal jij het meeste uit jouw website?
Om bezoekers te trekken moet jouw site goed zichtbaar zijn in Google, maar om zo’n toppositie te bemachtigen is zoekmachineoptimalisatie een must. Met een SEO-audit krijg je meteen alle verbeterpunten om het maximale eruit te halen!
Meer leren over e-commerce en websites? Lees deze artikels!
Een e-commerce product wizard begeleidt je klant naar het ideale artikel voor zijn context
Als bedrijf wil je jouw klant niet zomaar het eerste het beste product verkopen. Met een E-commerce product wizard biedt…
Zorg met deze 3 features dat je e-commerce volgend jaar niet verouderd is
Als je de afgelopen 2 jaar je e-commerce niet onder handen hebt genomen, heb je 10 jaar achterstand opgelopen. Stilstaan…