• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Over ESC
  • Kenniscentrum
  • Opleidingen
  • Sectoren
  • Events
  • Jobs
  • Support
ESC BV

ESC BV

Our IT empowers your business

  • Business applications
  • Modern workplace
  • E-business & webshops
  • Strategy & advies
    • Digital Strategy Sprint
    • Managed Services
    • Helpdesk en support
    • Audit
Contacteer ons

Keuzemoment: Traditionele telefonie of Teams telefonie?

16 november 2021

    De uitvinder van de telefoon is Alexander Graham Bell. Hij vond de telefoon uit in 1876. Bijna 150 jaar later vindt er in de markt van telefonie een ware revolutie plaats. Er is namelijk iets interessants aan de hand als je praat over zijn uitvinding. Dat dit met Microsoft Teams telefonie te maken heeft leggen we graag aan je uit.

    Telefonie door de jaren heen

    Om medewerkers met klanten te laten communiceren werd er voorafgaand aan het digitale tijdperk veel geld geïnvesteerd in analoge telefooncentrales. Het was de tijd waarbij Iedereen een vast toestel op zijn of haar bureau had staan. De smartphone, die we allemaal nu zo gewoon vinden, kwam daar later bij. Dat betekende in veel situaties dat werkgevers feitelijk dubbel gingen betalen; medewerkers hadden een vast toestel en een mobiele telefoon.

    Teams Telefonie: alle communicatie geïntegreerd

    We zijn er ondertussen aan gewend geraakt om online in teams met elkaar samen te werken. We vergaderen op beeld en gebruiken chat veelvuldig. Waarom zou je elkaar dan nog met ‘een toestel’ moeten bellen? GSM toestellen en digitale VoIP systemen worden ingezet, terwijl je gewoon vanuit Microsoft Teams kunt telefoneren. De meeste organisaties hebben het al in huis. Telefoonnummers intoetsen is ook niet meer noodzakelijk. Die heeft Teams al voor je gevonden; medewerkers, klanten en jezelf zijn geen nummer meer, maar personen met een digitale identiteit.

    👨‍🏫 Volg het 15-minuten-webinar: Bellen met Teams! Schrijf hier in.

    Voordelen van integratie via Teams telefonie

    Dat alle communicatie in één applicatie geïntegreerd is heeft nog meer voordelen. Microsoft teams integreert bijvoorbeeld met Outlook. Dus als mensen jou van binnen of buiten de organisatie willen bellen zien ze gelijk of je wel of niet beschikbaar bent. Als het goed is wordt je daardoor minder gestoord. Tijdens een online vergadering kun je ook makkelijk even iemand erbij roepen. Onze ervaring is dat het daarom ook de klant-leverancier relatie verbeterd. Tot slot zou je je af kunnen vragen of je überhaupt nog een telefooncentrale nodig hebt. Als je tot de conclusie komt dat traditionele manieren van telefoneren ook perfect in Microsoft Teams opgevangen kunnen worden, zul je vooral ook blij zijn met de enorme kostenbesparing.

    Eens doorpraten?

    Ouderwets bellen mag, maar we kunnen natuurlijk ook samen gaan bellen in Teams. We demonstreren het graag.

    Category iconBlog,  Homepage-nieuws,  Nieuws

    Blijf op de hoogte

    Klik de volgknop en je krijgt voortaan regelmatig ons nieuws in je tijdlijn.

    Volg ons op LinkedIn

    Footer

    Contacteer ons

    • info@esc.be
    • +32 (0)9 329 93 06
    • Support pagina
    • Stuur ons een bericht
    • Oplossingen
    • Applicaties
    • Modern Workplace
    • Services
    • Sectoren
    • Jobs

    Top reads

    • Waarom klantspecifieke prijzen onmisbaar zijn in de B2B-wereld!
    • Essentiële criteria bij het kiezen van een PIM-systeem
    • 15 manieren om Bing Chat te gebruiken
    • facebook
    • twitter
    • instagram
    • linkedin
    • youtube

    ©1999 - 2022 Alle rechten voorbehouden aan ESC BV. Algemene voorwaarden

    ESC BV maakt gebruik van cookies om je surfervaring zo goed mogelijk te maken. Als je doorgaat met het gebruiken van deze website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.AkkoordCookie policy