Online succes begint bij een haarscherpe focus
Zoekmachineoptimalisatie begint met het vaststellen van je focus. Gebruikers voeren hun zoekopdrachten in in de zoekmachine, en daar begint jouw strijd om de felbegeerde topposities voor die zoekwoorden. Welke van de miljoenen websites die concurreren om een plekje op de eerste pagina wordt bovenaan vertoond door Google? Als je weet voor welke zoekwoorden jouw website relevant is, kun je gericht aan de slag met optimalisaties voor die keywords.
Optimaliseer jij voor de juiste keywords?
Met een zoekwoordenanalyse onderzoek je:
- Welke zoekwoorden passen bij de thema’s van jouw website
- Wat het potentiële bereik van deze zoektermen is
- Wat de zoekintentie achter de relevante zoekwoorden is
- De haalbaarheid om op korte of lange termijn topposities te behalen voor de keywords
Voor elke zoekintentie wil je een landingspagina inrichten met relevante content, specifiek en tegelijkertijd breed genoeg om het juiste verkeer naar jouw website te trekken. Laat jij hierin kansen liggen of ben je on track? Onze ervaren consultants hebben alle kennis, tools en data in huis om een grondig zoekwoordenonderzoek op maat uit te voeren voor elk type branche en website.
Haal jij het meeste uit jouw website?
Om bezoekers te trekken moet jouw site goed zichtbaar zijn in Google, maar om zo’n toppositie te bemachtigen is zoekmachineoptimalisatie een must. Met een SEO-audit krijg je meteen alle verbeterpunten om het maximale eruit te halen!
Meer leren over e-commerce en websites? Lees deze artikels!
Een e-commerce product wizard begeleidt je klant naar het ideale artikel voor zijn context
Als bedrijf wil je jouw klant niet zomaar het eerste het beste product verkopen. Met een E-commerce product wizard biedt…
Zorg met deze 3 features dat je e-commerce volgend jaar niet verouderd is
Als je de afgelopen 2 jaar je e-commerce niet onder handen hebt genomen, heb je 10 jaar achterstand opgelopen. Stilstaan…